fredag den 6. februar 2015

NEW IN FROM NIKE




Så blev det endelig vinterferie, og jeg har bare glædet mig helt vildt meget til det!
Nå men her i sidste uge var min mor og jeg ude og købe nogen nye sko, som jeg kan bruge til idræt i skolen, da jeg ikke havde nogen før.
Jeg er blevet ret vild med Nike air max thea, som har stået okay højt på ønskelisten i et godt stykke tid nu. Mange af jer kender dem sikkert allerede i forvejen, men til jer som ikke helt ved, hvilken nogen jeg snakker om, kan I se dem lige her.
Desværre var det ikke lige Nike air max thea, som kom med hjem denne gang, da min mor syntes de var for dyre. Hvilket jeg godt kan forstå, de koster nemlig 1000 kr. men istedet fandt vi nogen andre fra Nike, som jeg faktisk også er blevet rigtig glad for.
Det er de her Nike Downshifter. De er købt i Sportsmaster og kostede under 400 kr. Jeg er meget glad for dem, og har allerede brugt dem flere gange. 

Her i uge 9 (lidt efter vinterferien) tager jeg til Gran Canaria, og syntes nok jeg har hørt at tingene var lidt billiger dernede. Vores hotel ligger ikke så langt væk fra et center, hvor de bla. også sælger Nike sko. Så jeg overvejer lidt at købe Nike air max thea dernede, hvis de er billiger end her i Dk. 
(Mine penge har det ikke lige så godt her for tiden, hehe).
Ellers venter jeg med at købe dem til sommerferien, hvor jeg tager til USA. 

Hvad skal du her i vinterferien? <3


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak er også rigtig glad for dem <3

      Slet
  2. Så flotte sko! Og virkelig god pris for Nike (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla, og ja det er virkelig billigt! <3

      Slet
  3. Hvor er de fede!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Frederikke <3 er også super glad for dem :-)

      Slet