torsdag den 5. februar 2015

MOSS COPENHAGEN WANTS


her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her, 6 her

Hej piger, jeg fik lige lyst til at lave en collage til jer. Er nemlig blevet ret vild med Moss Copenhagen tøj her for tiden. De laver noget super pænt og enkelt tøj, hvilket jeg syntes er virkelig fedt. På collagen har jeg valgt nogen ting, som jeg personligt selv rigtig godt kan lide, og som jeg sagtens kunne finde på at købe. Har også overvejet meget at købe den sorte trøje som er på det sidste billede. Jeg syntes den er virkelig pæn. Den kan både bruges til hverdag sammen med nogen stramme bukser eller til mere pænt brug hvis man sætter den sammen med nogen fede accessories.
Hvad syntes du om Moss Copenhagen?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Også mig, syntes den er vildt flot og enkel <3

      Slet
  2. Jeg har så længe ønsket mig en buksedragt <3 Så jeg elsker nummer 4 :*
    - Lækkert indlæg <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak <3 Elsker også buksedragte, især nummer 4 fra Moss Copenhagen. Den har også en rigtig flot ryg <3

      Slet