onsdag den 4. februar 2015

VELKOMMEN

Hej med dig velkommen til min blog!
Jeg hedder Malou, og er 15 år gammel, og går i 8. klasse. Jeg kan godt lide at blive inspireret af andre mennesker, både fra youtube og andre blogge, men også we heart it, tumblr osv. Jeg har også altid godt kunne tænke mig at inspirere andre folk, ligesom jeg selv er blevet inspireret meget, og det vil jeg gøre her ved hjælp af min blog. Jeg kommer til at blogge om alt fra mode og outfit ideer, til min hverdag, og hvad jeg nu ellers finder på. Jeg har virkelig drømt om at lave en blog i lang tid, og nu har jeg endelig fået gjordt det. Jeg kan slet ikke vente med at komme igang med den, efter jeg har fundet ud af alt det med layout osv. Jeg glæder mig rigtig meget og ser frem til et godt år som ny blogger :)

2 kommentarer:

  1. vil du ikke lave nogle OOTD?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det vil jeg meget gerne. Gør det her en af dagene i ferien :-)

      Slet