søndag den 8. februar 2015

LOVE FOR SNEAKERS

Sneakers

Tryk på billedet for at se hvor de forskellige sko er fra <3

Hvis der er noget som jeg elsker rigtig meget, er det sneakers. De er både super dejlige at have på, og så syntes jeg altså også, at de er meget pæne. Jeg har selv et par stykker, og har flere som jeg godt kunne tænke mig at tilføje til min garderobe. Jeg kan også rigtig godt lide at bruge et par enkle sneakers til en sød kjole, det giver et meget afslappet look, og det elsker jeg! Sneakers er noget som jeg aldrig kan få nok af (eller næsten ikke hehe).
Jeg har lavet en lille collage til jer, med nogen af de sneakers som jeg personligt selv er helt vilde med. Collagen er lavet på polyvore, og bare med et enkelt klik på billedet kan du se hvor alle de lækre sneakers er fra <3
Hvad syntes du om sneaker?


1 kommentar:

  1. Vil gerne sige mange tak til Lykke fra bloggen http://www.meraku.blogspot.dk for ideen til navnet på dette blogindlæg om sneakers<3

    SvarSlet