tirsdag den 10. februar 2015

JUST ORDERED




Det faktisk rimelig lang tid siden, at jeg sidst har købt noget til mig selv. Så jeg syntes godt, at jeg kunne tillade mig at investere lidt penge til noget nyt tøj <3. Jeg har fundet disse to super lækre trøjer, som jeg netop lige har bestilt hjem. Den blå t-shirt er fra bestseller, og kan købes lige her. Den er sat ned fra 259,95 til 181,95 kr. jeg syntes selv, den er rigtig fed. Det er nok den trøje, af de to skønne trøjer jeg har bestilt, som jeg bedst kan lide. Den er i en størrelse small, jeg håber dog på den er lidt stor i det, jeg kan nemlig godt lide når t-shirts er lidt oversized. 

Den langærmet stribet trøje er fra Vero Moda, og kan købes her. Den er mørkeblå og hvid stribet, må godt nok sige, at det ligner meget, at den er sort på billedet, men det er den ikke. Den kostede 149 kr. hvilket er helt i orden. Den er også købt i en størrelse small. 

Den samlet pris var 331 kr. og fragten var gratis, fordi jeg bestilte for over 200 kr. så det var rigtig dejligt. Hvad syntes du om de trøjer jeg har købt? 




22 kommentarer:

  1. Fede køb, er helt vild med den stribede!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Frederikke :-). Er også selv ret vild med dem begge <3

      Slet
  2. Super fine sager :D Specielt den stribede er super flot!

    Kig gerne forbi:
    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Mange tak <3
    Kigger gerne forbi :-)

    SvarSlet
  4. Rigtigt fine trøjer, den stribede er så flot (:

    SvarSlet
  5. Den ser lækker og afslappet ud, den stribede trøje der :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også den stribede trøje <3 og jeg kigger meget gerne forbi <3

      Slet
  6. Den stribede trøje er fed!

    Fin blog du har :-)

    http://theblackmile.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  7. Er rigtig vild med trøjerne, fed stil du har dig! Er selv helt vild med striber, haha :)
    http://carolinesasimplethought.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3. Elsker også striber :-)

      Slet
  8. Sikke nogle lækre trøjer, du har bestilt hjem! Dem ville jeg bestemt ikke have noget imod at eje ;-)

    Knus - www.blogbysine.blogspot.dk <3

    SvarSlet
  9. Mange tak Sine :-) er også meget tilfreds med min bestilling <3

    SvarSlet
  10. Fine trøjer! Kan rigtig godt lide den stribede (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Virkelig fine trøjer - jeg er især vild med den stribede!
    Håber du vil kigge forbi :)
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Er vild med den stribede, den kunne jeg også godt finde på at klikke hjem :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  13. Hej Sanne,
    Jeg fik pakken igår, og den stribede er såååå flot. Jeg er virkelig glad for den. Den kan jeg godt anbefale <3

    SvarSlet