fredag den 20. februar 2015

WHAT I LISTEN TO



Jeg kan virkelig godt lide at høre musik, og jeg hører det også utrolig meget. Vi kender det sikkert allesammen, man hører den samme sang igen og igen, indtil man bliver træt af den, det sker nemlig hele tiden for mig. Jeg har ikke nogen yndlingssang, fordi det hele tiden skifter, men min musik smag er meget bred. Jeg hører en masse forskelligt musik, noget musik hører jeg mere end noget andet selvfølgelig. Jeg har valgt at lave en lille liste med nogen af de sange som jeg hører aller mest lige her for tiden. 




Hvis du har nogen forslag til en god sang, som jeg kunne tilføje til min playliste, er du velkommen til at skrive den i kommentaren.


2 kommentarer:

  1. Super fede sangvalg, elsker den første sang fra Sam smith. <3

    Tjek gerne min blog ud.
    http://meraku.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lykke, elsker også den første sang <3
      Din blog er også rigtig god <3

      knus Malou :-)

      Slet