lørdag den 28. marts 2015

UNDER 250 KR.

Mørkegrå top fra Moss Copenhagen 180,- // Slim fit jeans fra Vero Moda 199,- // Lang strikket cardigan fra Vila 199,-

Kender I det hvor man virkelig trænger til lidt lækkert tøj, men man gider ikke lige ofrer 400 kr på en t-shirt.....
Det kender jeg i hvert fald godt. Jeg er selv meget sparsommelig, og tænker meget over hvad jeg bruger mine penge på. Jeg kan godt lide kvalitets tøj, men det er desværre ikke altid budgettet holder til det. Jeg har derfor samlet en masse skønne ting til under 250 kroner. Hvilket er til at komme over, syntes jeg. Hvad syntes du om nogen af de ting jeg har fundet? :D

6 kommentarer:

  1. HAR OVERVEJET AT KØBE DEN DER MSCH TRØJE <3

    http://meraku.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig flot, elsker ryggen på den :D

      Slet
  2. Sikke nogen fine items!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Så fine sager :D
    Er helt vild med den lysegrå cardigan!

    http://camillajulie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja den er så fin, den lysegrå cardigan <3

      Slet