onsdag den 1. april 2015

FORÅRS ØNSKER


Jakke Vila // Bukser Moss Copenhagen // Ur Michael Kors // Undertøj Calvin Klein // Solbriller Ray Ban // Stribet trøje Samsø ø Samsøe

Det her er så de ting, jeg ønsker mig mest lige pt. Jeg mangler en forårs jakke, da min nuværende jakke, som i øvrigt er fra sidste år, er begyndt at blive for lille til mig, og ikke mindst slidt. Så jeg kunne godt forstille mig, at købe den sorte jakke, eller i hvert fald en der ligner den lidt.
Jeg har langtfra tænkt mig at købe alle de lækre sager, på min forårs ønskeliste, det ville blive alt for dyrt. F.eks. har jeg ikke tænkt mig, at bruge flere tusind kroner på et Michael Kors ur, selvom de bare er sååå flotte. Jeg syntes Michael Kors laver nogle vildt flotte ure, og jeg ville være så glad for at eje et. Men jeg må drømme vider om et ur fra Michael Kors, da jeg godt ved, at der ikke lige bliver råd til et i foreløbig...

En helt anden ting, som jeg godt kunne tænke mig at eje dette forår, er nogen løse sorte bukser. De er afslappet, og helt sikkert også meget behagelige at have på. Dem som jeg har kigget på, er fra Moss Copenhagen og koster 300 kroner. Det er i hvert fald noget jeg rigtig godt kunne bruge dette forår.

Calvin Klein undertøjet er blevet meget populært her i bloggerland. Det virker så lækkert, og jeg har hørt, at det skulle være super behageligt at have på. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at eje et sæt, men jeg har ikke lyst til at ofrer sååå mange penge på undertøj. Det må lige komme i tænke boksen, jeg tror det er pengene værd, men det er alligvel mange penge for undertøj - syntes jeg.

Det sidste jeg godt kunne bruge, og som jeg stort set altid kan bruge, er langærmet bluser. Jeg har ikke specialt mange, så det er noget jeg skal have skaffet mig flere af i løbet af foråret :-)

Hvad syntes i om mine ønsker? Har i nogen forårs must haves, som jeg bare må tilføje til mine forårs ønsker? Skriv det gerne i kommentaren <3.
 God påske :-)

9 kommentarer:

  1. Virkelig godt skrevet Malou<3
    Kunne godt tænke mig det undertøj der fra calvin Klein . Og ser de der bukser da også ret godt ud ;)
    God påske <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lykke. Jaa, jeg er også ret vild med det undertøj, det er bare lidt dyrt... Men jeg overvejer meget at købe det <3 og rigtig god påske til dig :-)

      Slet
  2. Såå fine sager :D
    Jeg har selv lige købt Calvin Klein sættet i grå - og tro mig, det er SÅ behageligt at have på, så rygterne taler sandt ;)
    God påske!

    http://camillajulie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Camilla Julie :) jeg overvejer meget at købe det.
      Rigtig god påske! <3

      Slet
  3. Sikke nogen lækre items, især uret er jeg helt vild med!
    - God påske :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med uret, det er så fint <3
      God påske Frederikke :)

      Slet
  4. Virkelig nogle fine ønsker! Syntes også at Calvin Klein undertøjet er rigtig fint, men jeg er faktisk ikke helt ops på hvad det koster.. Er det virkelig så meget?

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hej Sara, jeg tror nok priserne på Calvin Klein undertøjet er ca. 200 for underdel, og 270 for overdelen. :-)

    SvarSlet
  6. Hej søde fin blog du har
    jeg har skrevet et indlæg hvor jeg vil give en blogger muligheden for at blive dagens blogger man kan tilmelde sig ind på det her indlæg <3 http://malouchristensen.dk/2015/11/22/vil-du-vaere-dagens-blogger/

    SvarSlet