lørdag den 7. marts 2015

WE HEART IT

Outfits
Alle billederne er fra We Heart It <3


Jeg elsker at sidde i sofaen med min dyne, lidt kakao og med min ipad på We heart it. Her det sidste stykke tid er jeg begyndt at bruge We Heart It utroligt meget. Jeg elsker at få inspiration derfra, det kan være alt lige fra mad, til mode, eller måske tegninger. Jeg kan sagtens bruge mindst en time, på at sidde og kigge på billeder derinde fra. Jeg syntes mange af billederne, er super inspirerende. Jeg får også ofte ideer, til ting jeg vil lave, tøj jeg vil købe, og blogindlæg jeg vil skrive. 
Igår fandt jeg lidt tøj og nogen få outfit ideer, som jeg virkelig godt kan lide. 
Jeg har også allerede fundet ud af, hvad mine næste køb skal være, jeg kunne nemlig godt tænke mig at købe et par sorte bukser, muligvis med hul ved knæene, ligesom på billedet. Så kunne jeg også godt tænke mig at købe en t-shirt fra Ralph Lauren. Det tror jeg bliver mine næste køb <3
Hvad er dine næste køb? <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar