mandag den 2. marts 2015

I'M BACK FROM GRAN CANARIA





Så er jeg tilbage igen, efter en skøn tur til Gran Canaria.
Vejret var fantastisk dernede, der var kun en enkel dag, hvor det blæste meget. Hotellet var virkelig lækkert, og der var helt vildt mange forskellige pools. Der var også rigtig god service, så det var også lækkert.

Jeg havde en rigtig god ferie med min familie, dog var jeg syg mange af dagene, hvilket var mega irriterende. Jeg kastede op, havde ondt i halsen, og nogen andre ting. Men selvom jeg havde det skidt, var jeg stadig med til alt det, de andre lavede, jeg ville ikke holde mig tilbage pga. lidt sygdom.  

Jeg kom hjem i går nat, og var bare helt færdig der. Flyveturen tog over 5 timer, og jeg hostede bare hele tiden. Nu er jeg endelig hjemme, og det nyder jeg. Selvom jeg savner varmen, butikkkerne, poolen, og de mange gode restauranter - ja, så er det nu stadig dejligt at være hjemme igen.

Her får I lige to billeder af hotellet og et enkel billede fra sandklitterne i mini ørknen :)


4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert, håber du havde en fantastisk tur :)
    - Det lyder i hvertfald sådan, men øv at du var syg..

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en fantastisk tur Frederikke mange tak <3
      Ja, det var meget øv, at jeg havde det skidt. Har det heldigvis bedre nu :)

      Slet